Benvenuti à u nostru situ web.

Chì a polizia deve esse equipata quandu esce ?

Questa vesta di armatura tattica di prutezzione di u corpu PE hè indispensabile.

Pensate ch'ella hè una vela liscia, in fatti si andava contru à i currenti per l'altri.In tuttu l'annu, ghjornu è notte, a polizia in turnu guardà a sicurità di un partitu, allora chì sò l'equipaggiu indispensabile nantu à i nostri guardiani?Vi daraghju una breve lista oghje.

L'articuli equipati includenu principarmenti l'articuli necessarii uniformi di polizia, bastoni, manette, getti di gas lacrimogeni, torce abbaglianti, coltelli standard di polizia, bottiglie d'acqua di polizia, kit di primi soccorsi, cinture multifunzionali, guanti anti-tagli, ecc. walkie-talkies, passaghju di polizia, vestiti resistente à stab-resistenti armatura tattica veste è sacchetti di l'equipaggiu di polizia.

Cù l'avanzamentu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, u gilet di armatura tattica di vestiti resistenti à a pulizza cum'è un dispositivu ligeru di prutezzione di sicurezza, hè diventatu sempre più un equipamentu necessariu per a presenza di a polizia.

Un vestitu d'alta qualità resistente à stab pò prutege in modu efficace contr'à l'armi taglienti è taglienti da diverse anguli à e parti protettive, riduce a minaccia di ferite da pugnale nantu à e parti protettive di u corpu umanu, è pò impedisce u piercing di l'uggetti taglienti cum'è i pugnali. , coni d'agulla, è coltelli di fruttu.Evite ferite è prutegge a vita di l'utilizatori.

A Tecnulugia di Sicurezza Bailiying hà lanciatu un vestitu resistente à a pulizza per scorta l'assistenza sicura di a polizia à tutti i livelli.

nutizie 1

Prestazione di u produttu:In cunfurmità cù i requisiti di u standard GA 141-2010, pò resiste efficacemente à l'impattu di l'energia 24J à una temperatura ambiente di -20 ° C à + 55 ° C.

Zona Prutetta:L'area protettiva di i vestiti resistenti à a pulizza di a polizia hè ≥0.25㎡, chì pò prutegge in modu efficace l'organi principali di u corpu umanu.

Pesu di u produttu:≤2,8 kg (include u trasportatore esternu)

Altre proprietà:U chip di vestiti resistenti à stab hè sigillatu cù un tela impermeable per prutege u chip resistente à stab da l'umidità è a pioggia, è aumenta a vita di serviziu di u pruduttu;s'ellu hè necessariu, pudete aduprà un insertu bullet-proof per aumentà a funzione bullet-proof.

Gruppi Applicabili:pulizie, sicurezza bancaria, sicurezza ferroviaria, patrulla di milizia, sicurità di a cumunità.


Tempu di Postu: Aug-26-2021