Benvenuti à u nostru situ web.

Cumu fà un vestitu di sicurezza d'estate chì si secca rapidamente i vestiti di furmazione sottili è traspiranti?

Ogni in l'armata hè indispensabile per ogni tipu di "furmazioni di u diavulu"!Un inseme di eccellenti uniformi di furmazione di sicurezza pò fà vi affascinante nantu à u campu.Training in u clima caldu, chì hè u più impurtante nantu à a ropa di furmazione?Sudore !

Stu vestitu d'asciugatura rapida di l'estate hà cambiatu l'imaghjini chjappi è baggy è divintò un precedente per i vestiti di furmazione di l'autocultivazione.Tuttu u settore hà migliuratu u spiritu di l'utilizatori.Taglie multiple risponde ancu à a dumanda di u mercatu per diversi tipi di corpu, ottenendu risultati su misura.Sicondu i feedback di a dumanda di l'utilizatori, i suggerimenti è a so propria cunniscenza di vestiti, una nova generazione - vestiti di furmazione d'estate à secca rapida hè stata sviluppata nantu à a basa di a prima generazione di vestiti di furmazione à secca rapida è vestiti di istruttori di primavera è di vaghjime.Ci sò trè culori di vestiti di furmazione d'estate chì si secca rapidamente: neru, blu marinu è blu reale.Ogni culore hè divisu in dui tipi: long-sleeved è short-sleeved.

1
2
3

Hè particularmente impurtante di nutà chì u tessulu di u vestitu di furmazione d'estate d'asciugatura rapida hè statu assai aghjurnatu;
1. U lattice di u tessulu hè allargatu, a linea di trama di lattice hè un disignu di tessitura pianura, u bulge ùn hè micca evidenti, ma u lattice pò esse vistu, riducendu l'attrito contr'à a pelle.
2. U tessulu tutale adopra u prucessu di tintura è arrughe è appiattimentu, è a superficia ottene un effettu di buccia d'aranciu (leggeru), simili à i bumps cum'è bolle, chì riduce a superficia di cuntattu di a pelle è ottene l'effettu chì ùn hè micca faciule. per avvicinà à u corpu quandu si sudava profusamente.
3. U prucessu di umidità hè aduttatu per assorbe rapidamente l'umidità è u sudore per migliurà a sperienza di vestizione di furmazione.

4
6
7

4. L'intera linea di vittura adopta a linea Coats britannica, ancu s'ellu hè utilizatu per a furmazione di alta intensità, ùn ci hè micca bisognu di preoccupari di l'occurrence di disconnection.
5. A superficia stretta di u tela di sacchetta hè tutta fatta di u tessulu di u corpu uriginale, tutti chì ghjunghjenu l'effettu d'asciugatura rapida.

8
9

Postu tempu: Jul-06-2022